Sunday, August 31, 2008

Java Crakers !?

Salam...kali ini aku nak review tentang kawan aku yang aku kenali ketika aku menuntut di IKM Lumut dulu..

Aku kenali dia seorang yang tidak menonjol pada mulanya. Dia same kelas dengan aku.. Seorang yang advance dalam bidang internet dan networking.. Sebagai clue, dia bukan budak IT..

Nak pendek kan cerita, dia ni seorang yang pandai cracking dalam apa jua Bahasa Programming yang penting.. Mempunyai minat yang mendalam tentang dunia programming walaupun dia tidak pernah belajar apa2 subjek programming..Mengikut sumber yang boleh dipercayai, dia mula bermain internet pada awal sekolah rendah..sekali lagi aku cakap, awal sekolah rendah..darjah satu.

Aku tak pernah jumpa lagi orang yang pandai dalam Programming tanpa dia belajar secara formal dalam bidang aturcaraan komputer, terutamanya yang melibatkan sistem jaringan komputer dan internet..

Aku taknak carita lanjut tentang kebolehannya, biar aku sendiri saja yang tahu.. tapi tulus iklas, belum ada orang yang aku jumpa dalam bidang craking networking dalam apa jua bahasa programming...

Belum aku jumpa selain dia lagi..

Jangan jeles..

crackers ?!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...