Monday, April 13, 2009

Percaturan Terbaik MP

14 April bukanlah sesuatu yang menakutkan. 14 April tarikh yang tiada kena mengena dengan penahanan Datuk Seri Anwar Ibrahim seperti fenomena Black 14 seketika dahulu. 14 April adalah tarikh Final Multimedia Presentation KPTM Ipoh untuk semester 7, April 2009.

Listing keluar pada Jumaat 10 April yang agak lewat. Namun ia memberi sedikit impak kepada designer-designer Website dan CD Profile. Masa menentukan segalanya. Adakalanya kami merasakan bahangnya seperti perjuang Gladiator yang akan masuk stadium Rom untuk berlawan dengan harimau, singa jauh sekali kucing.

Tetapi, impak ini lebih dari itu. Bakal juri-juri ini bukanlah seperti juri AF, Malaysian Idols ataupun juri SMS. Ini adalah juri yang memberi keputusan yang tiada unsur simpati atau lebih dikenali sebagai mandatori. Permarkahan atas dasar kriteria seseorang yang bakal bercirikan designer dan programmer. (Raja SMS pun tiada guna bila berada di listing ini)

Masa telah ditetapkan. Tiada tolak ansur lagi. Be There or Be Square. Bagi saya, ini percaturan terbaik untuk semester ini. Its a last design to present.

Mungkin Norfarzana akan bingung setelah listing dia keluar dua kali, No 10 Selasa, dan No 23 Rabu. Haha. Hanya yang peka sahaja dapat melihat dari mata hati. Sesape pun tak perasan.

6 comments:

Mohd Hafizzul said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Hafizzul said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Hafizzul said...

muhammad faris b azizan a.k.a paklong pun name dia 2 kali...yang tak tersenarai pun ade...aku antara 4 orang penutup pada hari penutup...aku,nabil,kaksu and nana

Zidane Akmal Arabi said...

thanksss sbb letak list ni haahahah

Budak Pensel Yazid said...

last last tu cam Jpj bagi orang lulus amik ujian lesen

macha_sezs said...

tumpang baca~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...