Saturday, October 17, 2009

Baca sekejap, nanti kamu faham

Sejak aku mula kerja, masa aku semakin terhad. Tapi, terima kasih kepada beberapa orang pembaca yang sudi komen post-post yang lalu. Aku suka belajar dari komen kamu semua.

Mungkin aku terlupa beritahu, aku sekarang bekerja dengan sebuah syarikat advertising di Sg. Besi, Kuala Lumpur. Bekerja sebagai Large Printer Operator, memang masa terlalu pendek untuk 8 jam bekerja. So, menjadi sedikit sebab kenapa lewat update blog ini.

Terbaru, iklan Cuci the Musical yang dorang sibuk nak pasang kat atas Jalan Istana tu, sampai pukul 3 pagi print tak habis-habis. Mamat Hans Isaac ni memang kerja keras betul la.

Rupanya, Leo Burnett selalu hantar design dia untuk color proof kat sini da. Kalau kamu kenal graphic designer Yasmin Ahmad, mesti kamu tahu mamat Leo ni siapa.

4 comments:

Firol said...

patutlah menyepi..tahniah dah bekerja..jalankan dengan ikhlas keranaNYA

Qaliff chello... said...

mamat hans tu xde offer ko keje ngan dia ker????

acap rahman said...

dah keje?
bulih blanje mekdi pasni weh.
muahahaha.

Budak Pensel Yazid said...

firol : thanks firol

acap : beli kilang mac d terus kalau jadi jutawan power root

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...