Tuesday, December 14, 2010

Budak Pensel Return Home

jenis font copy
TAPAK 1 copy
Apa yang aku telah belajar sekarang adalah mengetahui manusia itu kadang-kala tidak bersifat melihatkan identitinya kepada semua orang, menjadi satu masalah besar apabila kita terlepas pandang tentang kelebihan dirinya berbanding kita.

Mungkin, aku tunggu penghujung bulan untuk aku update semula disebabkan aku akan pergi ke tempat yang tiada internet connectivity untuk beberapa ketika. Disamping itu aku harap kalau ada sesuatu yang ingin di share, sila tinggalkan sebarang pesanan di ruangan komen atau di chat widget. Buat masa yang akan datang, pastinya banyak cerita yang aku mahu kongsi, ok nantikan ya. Haha.

Menjadi rakan yang baik, merupakan pengorbanan kecil dan besar. Dan menerima secara terbuka sesuatu kelemahan mereka selagi ia tidak menyusahkan. - Budak Pensel, Disember 14, 2010.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...