Sunday, July 22, 2012

2009 | Final Exam DIM


Gambar yang aku capture sebelum masuk ke dewan peperiksaan untuk final exam diploma dahulu. 

Terima kasih kepada pengajar-pengajar yang selalu bantu aku tiap kali aku tak faham dengan subjek yang mereka ajar. Sampai lah hari ini aku tak tau macam mana nak luahkan segala jasa baik mereka. Tak lupa juga kepada rakan-rakan yang membantu aku untuk aku berjaya setiap subjek yang aku ambil. 

Dan yang paling utama kepada kedua ibu bapa yang tak pernah berhenti mendoakan kejayaan aku, sehingga aku berdiri sekarang adalah hasil kejayaan aku daripada yang sudah berlalu.

"Berterima kasih kepada mereka yang berjasa kepada kita, salah satu cara kita bersyukur atas anugerah yang Allah kurniakan" - Budak Pensel, July 22, 2012.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...