Sunday, May 8, 2016

Semalam ke Legoland.

Semalam ke Legoland. Sebelum ni pun pernah pergi Legoland. Pertama kali pergi ke Legoland pada tahun lepas (2015) memang ada perasaan yang mengujakan. Terdapat pelbagai model Lego yang menyerupai bangunan-bangunan yang ada di Malaysia dan Asean. Maksud aku, pertama kali aku tengok bangunan lego dalam saiz yang agak besar !

Semalam ke Legoland. Atas jemputan event Family Day syarikat tempat aku bekerja. Ini merupakan family day yang pertama kali aku pergi sejak kerja dalam syarikat ini. Alhamdulillah. Semua ini rezeki.


Pada kali ini Iman dah lahir. Dah 6 bulan pun. Bila aku dapat pergi tempat ini balik, satu benda yang aku rasa nak sangat buat adalah tangkap gambar umie dengan Iman pada lokasi yang sama. 

Lokasi yang sama, tapi pemandangan telah banyak berubah. Lepas ni kalau ada rezeki anak lagi aku buat photoshoot kat tempat yang sama lagi. Haha.


Photograph & Written by 
Budak Pensel . April 08, 2016 .
Nak pergi AEON membawa boucher AEON.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...