Sunday, July 21, 2019

Content VLOG Yang Terhebat Pernah Aku Tonton Sepanjang Hidup



Tak rugi kalau you all tonton sampai habis. Aku guarantee. Aku rasa dalam banyak vlog yang orang buat di luar sana, ini antara video yang paling hebat content dia pernah aku tonton. Very strong. Mampu impact kepada kehidupan aku ataupun orang lain dalam kehidupan seharian. 

Ia bukan sekadar content yang pack dan panjang semata-mata. Ia dapat deliver suasana dan perasaan orang yang menyampaikan cerita dalam video ini kepada penonton macam aku. Yes, banyak youtuber yang posting video mendapat reach view yang sangat tinggi, tapi tak mampu deliver emotional yang high, pengajaran, suasana, akhirnya mewujudkan rasa syukur kepada penonton macam aku.

Tapi Alhamdulillah, sebab Allah tu bagi aku tonton video yang bagus macam ni. Akhirnya aku merindui semula blogger atau vlogger yang dapat deliver info yang sangat berguna, yang akan diambil, dibaca, dilihat, didengar sampai bila-bila. 

Content yang sangat strong disaat orang kini orang terlalu fokus untuk mengejar reach view berbanding isi kandung yang memberi manfaat kepada yang lain.

Written by 
Budak Pensel . Jul  21, 2019 
Setelah Blur Minggu Depan Ada ISO.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...