Saturday, May 8, 2010

Saturday - The Scenery About Hill

Aku suka orang anggap aku sebagai Graphic Designer. Walaupun aku agak amatur lagi, sekurang-kurangnya ada orang nak ajar aku pergi lebih jauh. Graphic designer, ya aku suka dengan nama tu sekarang.

Tak kisah la kalau ada orang nak kata bajet bagus sangat, tapi memang sekarang pun aku dalam bidang tu, nak buat macam mana. Janji ikhlas, cukup ler. Kadang-kadang kita nak rasa syok dalam hati pun ade orang nak kacau. Betul kan?

Kamu, kalau nak cari aku, cuba taip Budakpensel Yazid kat Facebook. Mane tahu boleh kenal-kenal pula.

3 comments:

lemonade said...

ya! sy dh lm jumpa. =)

Kinjunx~ said...

semestinya di Fb, boleh lihat gambar2 beliau yg menarik.

Azkhieme said...

:) graphic design..

aku pn suka design2.. tapi aku x berapa pandai.. selalunya akan jadi simple gila.. dlm photography pn aku suka yang simple2.. kau dudok mna..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...