Saturday, April 14, 2012

Hijab in Ipoh

hijab 1 _MG_4271
hijap amboi

Terima kasih kepada penganjur, FL. Photogue yang mengadakan outdoor potraiture yang bertemakan Muslimah Beauty Style Hijab yang pertama kalinya dianjurkan di Ipoh. TheOwnFai adalah pereka baju muslimah yang digunakan oleh peraga-peraga pakaian tersebut. 

112121

Aku cuma sempat melakukan potrait untuk seorang model sahaja, kerana tak sempat 'swap' dengan group-group yang lain memandangkan melewati waktu Zohor pada masa tersebut. Janji gambar macam ni aku suka upload. Fesyen lor.

_MG_4222

Thanks kepada photographer yang hadir dan yang sudi memberi tunjuk ajar. Kerana aku rasa aku semakin newbie lah aku perlu datang program macam ni. Nanti jangan lupa invite lagi okey. Yeeha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...