Tuesday, August 26, 2008

Multimedia Di KKTM PJ

kenangan MMT KKTM PJ JUL 2006
faizal Zulfadli Sais Fandy aku
Mera Tini Pn Saadiah Sya Iza

Aku belajar di KKTM PJ setelah aku habis di IKM pada pertengahan 2006.. memandangkan aku masih muda, time tu umur aku ialah 21 tahun... aku diinformkan oleh Faizal dan Sais yang mereka dapat tawaran melanjutkan pengajian jangka pendek dalam bidang Multimedia di KKTM PJ, kolej yang dinaiktarafkan daripada IKM PJ..

Aku tak melepaskan peluang lalu mendapatkan bantuan daripada IKM Lumut untuk kemasukan ke dalam kolej ni.. Borang perlu aku dapatkan dari Bangunan Mara Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur..

Kat sana dapatlah sedikit pengalaman tentang pelajaran yang dah lama aku tinggalkan, maksud aku berkenaan dengan komputer la.. Aku sempat belajar Photoshop, Illustrator, Microsoft FrontPage untuk membuat website, dan macam macam lagi la..

Kat sana lah aku kenali kawan2 baru yang datang dari IKM lain iaitu, Mera, Tini, Iza, Fandy dan Sya.. Yang lelain adalah Faizal, Sais dan Zul Cadok, member TSB dulu..

Kursus yang sangat pendek jangkanya ini lah aku banyak gunakan untuk mengetahui sesuatu yang aku tak focus sangat sebelum nie.. walaupun aku tak lah pandai sangat cam sesetengah orang yang tau segala - galanya tentang komputer amnya, at least aku banyak benda yang aku leh wat selain daripada bidang yang berkonsepkan komputer semata mata..Contohnya automotif, pendawaian elekrik, elektronik, fine art, manual photography , lukisan pelan banggunan dan macam2 benda yang aku rasa korang pun tak kenal lagi tentang aku.. aku pun tak nak bagi tau..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...