Sunday, August 17, 2008

Selamat Tinggal Esempi



Kenangan SMK Puchong Bt. 14 [2002]

Dari Kiri Atas
amir aku cikgu nisha zul romli alam
Dari Kiri Bawah
ferozam al-fala shahrul fadhil

Terkenang pula zaman persekolahan aku di Sekolah Menengah Kebangsaan Puchong Bt. 14..

Aku seorang yang amat exited bila berada di sekolah, bersama rakan2, makan kat kantin pun bersama sama dengan member...dan paling best g sekolah dan balik sekolah aku menaiki bas sekolah..

Dari awal pagi aku dah tunggu bas dekat depan rumah aku, menunggu abg (bas tok sulong) datang dan aku antara student yang dapat tempat duduk kosong dalam bas. Kebiasaan nya aku tertidur dalam bas sehingga lah bas sampai kat depan sekolah..

Aku yang suka membuat bising dalam kelas dan seorang yang happy go lucky... selalu berjumpa dengan Shahrul dan Zizi, 2 orang yang amat rapat dengan aku.. kat kelas, Shahrul, dan kat luar kelas Zizi memandangkan Zizi tidak sekelas dengan aku..

Antara Zizi dan Shahrul mempunyai karekter yang berlainan. Shahrul seorang yang nampak matang, tapi Zizi seorang yang suka tergelak walupun benda tu tak la klakar sangat.. Apela...Tapi mereka saling meminati satu benda yang sama, bermain alat Muzik.. Jadi tak hairan la mereka selalu g jamming kat studio yang berhampiran dengan kawasan di Puchong..

Aku ? aku tak minat sangat la nak berjamming sebab aku lebih suka menghabiskan duit berjalan jalan dengan Zizi.. kat mana? kat KL la...hehe

Romli, Haslam, Amir, Saiful, Ferozam, Al-Fala, Zul, Ayin dan ramai lagi yang telah mencorakkan cara hidup aku..Tak tertulis dan tertaip aku nak sebut semuanya sekali..Namun yang aku masih terigt detik2 kami bersama cikgu kami yang sporting, Cikgu Kamarunissya.. Erm..

2 comments:

Hood010687 said...

haha...skema dowh ko...masa skolah mmg jadi kenangan...aku teringin nak skolah balik...

yazid said...

letaklah blog ko tentang zaman persekolahan..same2 kongsi kenangan silam..kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...