Sunday, December 21, 2008

PSK Medan Kid

sempat posing lagi tu

Entah kenapa malam ni aku rase boring sangat.. Last2 dapat mesej dari abg Hairi yang dia ajak datang ke tempat kj dia. Jam menunjukkan kul 3.30 pagi dah time tu.. So aku pegi je sane tanpa banyak cerita..

Memandangkan hari tu last dia kj malam, so aku nak la datang sebab keesokkan harinya dia dah cuti dan tukar shift dari malam ke siang lak. Tak de yang nak disembangkan malam tu. Cuma just jalan2 kat tempat area dia bekerja. Kes kecurian yang berlaku kat tempat dia tu lagi masih belum reda. Tapi masih tiada lagi tangkapan dibuat dan kilang tersebut masih belum memasang CCTV atau dikenali sebagai Kamera Litar Tertutup.

So sembang punya sembang sampai la pukul 6 pagi baru aku nak berangkat pulang. Ia adalah pusat servis kereta yang besar di Ipoh, dan cawangan ke 3 selepas di Shah Alam. melihat equipment mereka yang serba canggih sekurang2nya aku dapat membezakan dengan pusat servis Kawasaki yang terletak di Shah Alam, cuma bezanya adalah jenis kenderaan sahaja. Takde ape yang aku nak postkan kali ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...