Friday, February 27, 2009

Kau akan buat aku tergelak

Dia jalan sane sini, aku perhati. Dia cakap dengan aku seribu makna, seolah-olah aku tak faham. Dia jeling kat aku, macam aku tak tahu guna firasat aku sendiri.

Dia tak cakap pun dengan aku, aku tahu. Dia belakangkan aku, pun aku tahu kenape. Dia tergelak, bajet aku marah la tu. Dia senyap, lagi la aku tahu sifat dia.

:: Time Gap 10:30 am ::

Baru-baru ni aku kuat pergi library, sebab saje nak rehat rehatkan minda. Dia pandang aku, langsung aku buat buat tak faham, padahal lebih dari tu. Tapi dia jarang senyum kat aku, ok la. Aku lelaki baik (yela, puji diri bagus ape) tak mengharapkan pape. Tapi bila dia jalan belakang aku, aku wat wat mengantuk.

Aku pun tak faham kenapa mesti aku berlakun mengantuk time tu. Alahai ruginyer. Cubalah bersenam sikit kat library tu, baru nampak stamina..Baru nampak meyakinkan semua yang bajet baca buku dan yang bermain myspace.

:: Time Gap Finished 12.30 pm ::

Aku masuk kelas, aku telangkupkan muka aku sendiri..Aku gelak puas puas..Hahaha..Aku jumpa balik la dia. Tak payah la serius dengan aku. Dari tadi aku tak tahan gelak..

p/s : Hehe...kalau awak baca, awak tahu itu saya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...