Saturday, October 31, 2009

Dan Terima Kasih, Ipoh

Kita manusia yang punyai impian, cita-cita dan matlamat. Manusia yang penuh mimpi, dan realiti. Dan impian itu kadang kala seakan berlari jauh, dan adakala ia seakan diam atau mendekati kita, antara pelahan dan cepat.

Kejayaan itu sememangnya bukan urusan kita menentukannya. Adanya masa, kejayaan itu milik kita, dan ada masa ia hanyalah sekadar cita-cita yang selama ini hanyalah sekadar arah tujuan.

Dan selagi diberi masa dan tempoh, hanya usaha ikhlas sekiannya menjadi sebuah cerita yang penuh warna. Usaha selalunya penuh dengan pahitnya liku perjalanan. Bukankah ubat juga pahit?

Kejayaan seharusnya berbalas dengan kesyukuran. Kejayaan milik Maha Esa, dan menjadi milik kita hanyalah usaha. Kejayaan adalah hadiah, anugerah atas usaha manusia.

Terima kasih kepada sesiapa yang pernah mengucapkan perkataan baik, nasihat, dorongan mahupun ilmu yang sedikit. Kerana setiap perbuatan baik kamu, menjadi sebahagian daripada apa yang telah aku capai.

Terima kasih kamu semua. Setiap perbuatan baik itu, walaupun sebesar zarah, pasti akan dibalas baik walaupun kita tidak melihatnya.

8 comments:

Syariniey Amran said...

wah
hebatnya
tahniah!!
:)

Kinjunx said...

congrate bro! (=

acap rahman said...

err.
thniah!
tulus dri hati.
aaaaaakkaka

squesha said...

tahniah!

moga kamu sukses selalu!

Budak Pensel Yazid said...

syarinie : oh thanks.. bukan selalu pun.. hehe

Budak Pensel Yazid said...

kinjunx : thanks sisto ( hentam sajalah )

Budak Pensel Yazid said...

Nursyahidah : sukses dan sarkus jua..

Budak Pensel Yazid said...

acap : terima kasih juga...ni pun iklas jua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...