Friday, January 1, 2010

Titik mula yang penuh dengan cabaran

Hari ini, adalah hari permulaan semua orang. Di tahun baru, pelbagai manusia menanam azam untuk menjadikan tahun 2010 adalah lebih baik dari tahun sebelumnya. Syabas kepada mereka-mereka yang mengecapi kejayaan pada tahun 2009. 2009 meninggalkan kita semalam dengan pelbagai kenangan pahit manis dalam sejarah hidup kita.

Aku percaya, 2009 menjadikan kita lebih matang untuk mengharungi masa depan. 2009 mempunyai pelbagai cerita, suka duka. Dan aku harap, azam kamu semua sentiasa guide kamu sehingga penghujung tahun ini. InsyaAllah.

Dan aku, aku mahu menjadikan dunia blog aku menjadi lebih warna warni. Lebih maju ke depan. Aku mahu 2010 lebih berjaya dari tahun-tahun yang meninggalkan kita. Walau apa yang terjadi, aku mahu 365 hari ini adalah hari yang cemerlang kepada aku dan juga kamu.

Kepada kamu, semoga berjaya. :)

3 comments:

Firol said...

semoga berjaya sahabat

Budak Pensel Yazid said...

to Firol : thanks, sama2 berjaya..

LEMONADE said...

sayakah di tepi kereta itu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...