Friday, November 25, 2011

The Legend Reborn - Nazrin Shah

_MG_7718
_MG_7726

Ke Kuala Lumpur dengan keadaan tergesa-gesa. Itu benda yang sangat pelik sejak aku kenal mamat yang bernama Nazrin Shah ini. Keputusan yang sangat muktamad di saat aku mahu tidur pada pukul 11 pagi.

Ya, aku menjadi GPS yang boleh ajak bersembang pada hari tersebut. Pergi ke Kuala Lumpur pada pukul 11.30 pagi dan tiba ke destinasi pilihan pada pukul 4 petang akibat kesesakan jalan raya di ibu negara. Terbaik bukan. Tak mengapa. Aku mahu teruskan bercerita.

_MG_7730

Setelah menunggu hampir sejam untuk menantikan 1 set kotak yang dipegang di atas, ternyata senyuman manis terpancul dari raut wajah Nazrin Shah. Tak perlu aku memaparkan wajah manis beliau, cukuplah kotak itu mampu menceritakan segalanya.

_MG_7742
_MG_7744

Tahniah Nazrin, kerana berjaya memiliki kotak idaman aku selama ini. Selamat datang ke Red Company. Oh ia sangat mengujakan aku. Terima kasih kerana membelanja aku makan ayam penyet di Sungei Wang Plaza tadi ya. Pedas bangat.

6 comments:

Gadis Kaca Mata said...

untunglah dapat 5D Mark II.hehe...

NazrinShah said...

hehehe. thanx bro... ops silap... sifu... hehehe

Budak Pensel Yazid said...

untung lar... harga bley beli kereta tuh.. huhu

NazrinShah said...

untung la org da tunjuk kt ak bnda yg ta rugi beli... eheheh

Budak Pensel Yazid said...

pasni lens pulak..

NazrinShah said...

insya Allah... ade rezeki angkut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...