Saturday, May 16, 2009

Import bukan barang [Ep. 2]

Aku sedang makan di Restoran Pancat, Jalan St. John Ipoh. Oh, ramai kawan-kawan aku tak tau selama ni Pancat terletak di Jalan St John. Mungkin namanya tak 'seterkenal' Bulatan Pahang tak pun Jalan Klang Lama.

Hari tu ada game Man U dan Liverpool. Aku agak benci bila ada game bola time aku tengah makan. Ada kalanya aku tersedak sikit bila penyokong Liverpool terjerit-jerit secara randum.

Aku tak berapa minat Man U sebenarnya. Mungkin disebabkan Ronaldo yang mudah ditiup angin dan bergolek tanpa sebab. Kalau aku pengarah filem Hindustan, mesti aku amik dia berlakon, sebab dia pandai bergolek.

Oh, tapi ada masanya aku suka tengok Man U beraksi semasa aku tinggal berseorangan. Bukan kerana Man U, tapi kerana Ronaldo juga.

Sebab aku berangan Ronaldo ditukarkan dengan aku setelah dia injured. Mungkin ada kawan-kawan aku di Malaysia akan terkezut dan tersedak juga! Hahaha

Tapi aku tak pandai berlakon. Aku perlu praktikel 3 bulan di Bollywood sebelum ke Old Trafford. Mesti pergi!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...