Sunday, August 23, 2009

Krisis Tidur

Baru-baru ni, aku cepat rasa mengantuk.

Asalkan selepas makan di waktu pagi je, aku akan tertidur tak kira la depan tv ker, kat kerusi ker ataupun laluan ke dapur.

Selalu tertidur sampai 3 jam. Tengahari ataupun pukul dua baru bangun. Kadang kala adik aku dah balik sekolah pun aku tak perasan. Seolah-olah aku ni macam anak kucing. Kucing pun jeles la tengok aku.

Dulu aku jenis tak tidur malam. Tinggal seorang kat First Garden, Ipoh dulu, movie la teman kebosanan aku. Hidup yang sunyi itulah, sebenarnya kenangan yang paling sukar dilupakan, sebab ia penguji ketabahan berdikari tau. Cewah.

Ada tak mesin yang boleh campak aku ke 4 bulan lepas. Kalau ada, jual kat aku sekarang.

7 comments:

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

huisk..kalau ada..cik zan pun ndak..nak kembali pd zaman sekolah..zaman sekolah paling best..xperlu pikir mslh duit n frust2 nih..huhu..

Farah Zafirah said...

ipoh garden..familiar..
u ni aidil ke?

balqissy said...

sama. tak reti nak tidur malam -_-

Firol said...

hemmmm ada kemungkinan kat jepun..

Farah Zafirah said...

u kwn syamin..knal sy ke sblm ni?

epullani said...

kat epo dlupantang balik class..
trus tdoo sampai la ke senje..
pas bangun sakit pale..

Budak Pensel Yazid said...

to about may life : zaman sekolah dulu xde henpon, ulang 4 bulan cukup la

to farah : not ioh garden, but in First Garden (known as Taman Pertama)

to balqissy : buat ape tak tido malam?

to firol : ape, doraemon ka?

to epullani : lepas tu pergi makan malam kat panca..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...