Friday, March 5, 2010

Kekecewaan Blog

Sebenarnya, aku ada rasa sedikit kecewa bila ada waktu aku mahu menulis blog, internet terlalu slow sampai ingin log in pun selalu mengalami failure..

Secara amnya, bila menulis, kita mahu memastikan penulisan itu berkesan dan dapat membuatkan pembaca mudah faham. Itu adalah tujuan utama.

Gangguan internet kadang kala membuatkan aku sukar untuk edit penulisan itu. Akhirnya tiada apa yang boleh aku lakukan selain mencari masa yang sesuai untuk menulis blog di ofis sahaja.

Masalahnya, time pejabat aku perlu kerja. Kalau singgah lama-lama akhirnya orang lain (bos) yang bising. Begitulah akhirnya..

Ada link baik untuk photography :
Untuk pengguna Canon tekan sini.
Untuk pembaca majalah tekan sini.
Untuk tutorial tekan sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...