Thursday, April 28, 2011

Annual General Meeting Koperasi KPTM Ipoh

_MG_7610_MG_7584_MG_7596
_MG_7609

Mesyuarat Agung Tahunan Koperasi KPTM Ipoh, diadakan pada April 28, 2011. Ramai yang hadir, sebab nak dapatkan habuan yang disediakan oleh pihak koperasi. Disebabkan hadiah utama cabutan bertuah tu TV, so ramailah yang hadir. Aku kalau boleh nak reverse kereta siap-siap depan pintu lif basement, kalau dapat TV terus upload dalam kereta. Cewah.

Yang datang lepas tu pulang sebelum cabutan bertuah itu dimulakan, terima kasih sebab nombor orang yang pegang tu semuanya hadiah best-best. Tapi tak apa, sebab ada orang lain yang dapat. Tak rugi pun korang balik.  

Saje nak bagitau, dalam masa tengah tembak-tembak gambar tu, nombor aku pun naik cabutan bertuah. Sangat terharu. Hehe 

6 comments:

Nazrin said...

salam.
bro ko dpt ape? ehhehe(saja nyibuk tanye)

Budak Pensel said...

nazrin : kettle elektrik elba..hehe

Nazrin said...

jadi la dr ta dapat papekan.

Budak Pensel said...

tula, igt nak dapatkan tv.. yela, tv kan berharga..

iLoveMyself said...

Bro, nak tanya pasal KPTM. Leh bantu tak? Saya dapat tawaran KTPM Kuala Lumpur Diploma in Business Management. So nak tanya sikit pasal administration KPTM ok ke tak. Boleh?

Budak Pensel said...

KPTM KL paling terbaik dalam pengurusan terhadap student2 nya..so jangan risau kalau masuk situ..lagipun situ HQ KPTM satu malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...