Wednesday, March 9, 2011

Proud to my buddy - Omaw Rodzuan

Shahida & Safwan - Kuala Kubu Baru from Saiful Nang on Vimeo.

Fina & Stuart - Wedding Reception @ Holiday Inn Melaka from Saiful Nang on Vimeo.

Bangga dengan Omaw Rodzuan (omawtakmosudah.blogspot.com), sebab dia terlibat dalam editting video ni. Omaw merupakan seorang pelajar KPTM Ipoh jurusan Diploma Multimedia, yang sekarang ni akan tamatkan pengajian Diploma Multimedia selepas menjalani praktikel.

Aku jumpa dia balik semasa aku melanjutkan pengajian untuk Ijazah (Julai 2010) dan Omaw pada masa tu sem 5 (final year) sebelum dia melanjutkan satu sem lagi untuk praktikal. Masa aku sem akhir (Febuari 2009), Omaw baru sem 2, dan aku dengan dia pun tak berapa kenal sangat pada masa tu. Ada sedikit bangga sebab dia mampu mencipta nama dengan kreativiti sendiri. Jeles sikit tu telah wujud, sebab aku tak jeles kalau orang tu tak bagus dalam art ni.

Yang aku nak highlight kan sebab dia bersama dengan Saiful Nang untuk video-video ini. Kamu kenal ke pula Saiful Nang?

Syabas!

"Kebaikan manusia adalah anugerah untuk menjadikan dirinya yang terbaik. Kerana satu kebaikan yang ada dalam dirinya akan mampu membawa dirinya jauh dari sepuluh keburukan" - Budak Pensel, Mac 09, 2011.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...