Sunday, October 10, 2010

Institut Perguruan Perak - Dinner Photoshoot

_MG_1267  2_MG_1279 copy_MG_1383 copy_MG_0998 copy_MG_1328

Rabu lepas aku dijemput untuk menjadi photographer terjun untuk makan malam Institut Perguruan Perak yang diadakan di Hotel Casuarina (sekarang dikenali sebagai Impiana) di Ipoh, Perak.

Shoot simple-simple, memandangkan ia adalah majlis rasmi, yela makan-makan je kan. Lepas tu sesi ambil gambar orang posing-posing. Dan sebab itu lah aku makan kurang, sebab nak ambil gambar banyak baring-baring cari angle, karang senak la pulak.

Aku dijemput oleh kawan aku yang aku kenal melalui blog. Tak sangka walaupun dengan penulisan blog, sampai la aku boleh ambil gambar depa. Heh..

Thanks a lot ye korang. Mee goreng hotel tu memang best.

2 comments:

lemonade said...

thanx 4 da nice shoot. :p

Budak Pensel said...

lemonade : sama2..thanks for this invitation :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...