Tuesday, October 30, 2012

Remember October .


Already struggle for one month. Pelbagai benda yang aku kena buat, benda yang tidak formal. Tak macam tiap-tiap hari aku yang dulu. Semua berjalan agak terancang, berjadual. Sekarang bangun-bangun tidur pun, hari tersebut aku tak pernah tau apa yang aku buat. Sampai ketika aku post kali ini kepala sangat pening, masih demam dan mungkin apa yang aku belajar sekarang adalah fikir untuk next plan lagi beberapa bulan.

Still remember this October, dan beberapa jam lagi adalah November 2012. Just, every minutes adalah penting buat aku untuk fikir bertahun-tahun akan datang, sesuatu yang berkait rapat dengan perancangan masa depan. 

Wait for my next post.

Photograph & Written by 
Budak Pensel . Oktober 31 , 2012 .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...