Wednesday, October 3, 2012

SHOT | 300912

shot 2 (1)

30 September 2012. Dan masa ni aku sedar yang aku perlu hidupkan balik blog ini semula. Kadang-kadang aku sendiri harus raikan kejayaan aku setelah aku mematikan blog ini walaupun untuk sementara, walau detik  itu sangat panjang. 

Pada masa dan ketika ada orang lain menegur aku blog ini sudah lama tidak di update, sudah sampai masanya tulisan ini kembali aktif. Blog ini satu-satunya medium untuk aku kekalkan interaksi dengan manusia yang tak pernah aku kenal. Terima kasih kepada mereka yang masih mengikuti perkembangan cerita di dalam ini.

shot 2 (2)

Memang hidup ini memerlukan pengorbanan yang besar. Tapi sebaiknya jangan dibiarkan masa itu berlalu dan menghapus segala cerita yang sangat bermakna kepada semua orang. Terima kasih kepada Jangguttouch.

4 comments:

jangguttouch said...

baca dengan berbackgroundkan lagu kau kunci cintamu di dalam hatiku oleh ramlah ram .

Budak Pensel Yazid said...

hahahahaha .

bukankosong said...

gempak!

Anonymous said...

nampak bebenor beratnye sampai tangan yen mcm tu skali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...