Sunday, March 1, 2009

Meja ini terlalu indah

'She just know me, not into my reality.'

Tak kisah la, kalau rahsia pun, itu hati dia. Dia tak salah, hanya kerana just new in that place. Semua orang akan berjalan, laju atau cepat, sampai atau tidak. Laju-laju pun bahaya, boleh terbabas, perlahan sangat pun, maybe tak sampai.

If i meet this one, i will say "You and me, or another. Kita tak control semua ni. You know what the point it is." Saya mengharapkan senyuman manis dia. Senyuman yang menjadi penawar segala perasaan. "You the last cute one, that make me shut"

You know if you read, maybe you guess this is you. Tak pela. The reality, saya tetap pandang bawah, kepada kaki saya yang memijak bumi, at the first level of college. It apart of my experince, someone always look at me. Hanya terlalu drastik, ia memusnahkan sedikit kebaikan.

Tuhan memang uji sabar saya.

Tuhan uji hati dan kasih sayang saya.

Tuhan akan hadiahkan sesuatu. Dengan izin-Nya.

Saya pernah kata, saya tidak pernah lahirkan rasa sayang secara zahir selepas tahun 2006. Tuhan juga begitu, saya faham kenapa manusia itu ada seketul daging yang selalu lahir dari perkataan dan perbuatan.

Thanks God.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...