Sunday, April 11, 2010

Semalam sangat bosan

Bila Selangor gagal ke final piala FA, itu cukup membuat aku sedikit kesal. Ya, aku memang fans Red Giant, secara automatiknya tak boleh terima kenyataan bola sepak boleh guna tangan selain dari penjaga gol.

Takpe, mungkin abang Syukor ada kelebihan macam Maradona, hand of the match.

Bila Negeri Sembilan lawan Kedah, aku rasa masing-masing juga layak ke final. Tak kisah, aku tetap support local football.

Cuma aku rasa kenapa tak sampai 20 saat mesti bola out, lepas tu dapat kat bola, mesti clear jauh-jauh. Bukan sekali buat macam tu, dari minit pertama sampai habis masa tambahan.

Main bola tak guna sepenuhnya padang, main depan VIP jer. Aku ingat penontong bahagian seberang kena pakai teropong. "Pakai teropong nampak", macam sedutan filem P.Ramlee. Haha

Last-last sekali ayat aku mesti aku sebut " ini training ke ape?"

1 comment:

epullani said...

haha xpe. y penting n9 menang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...